Tygodnie, miesiące, a czasem lata. To zależy od tego, w jakiej niszy znajduje się twoja strona, jakie zasoby przeznaczasz na pozycjonowanie i jak dobre są linki przychodzące, które budujesz.
Duża i solidna strona internetowa może zobaczyć wyniki za kilka tygodni, podczas gdy nowa strona może czekać kilka miesięcy. SEO to proces ciągły, który nigdy nie jest zakończony. Więcej na ten temat można powiedzieć wykonując SEO audyt.
Nie, nigdy! Pozycjonowanie stron nie jest nauką ścisłą i nikt nie może zagwarantować, że osiągniesz pierwszą lub trzy najwyższe pozycje w ciągu kilku tygodni lub miesięcy. Tych, którzy dają takie gwarancje można nazwać oszustami próbującymi skorzystać z ludzi o małej wiedzy SEO.
Tak, SEO zmienia się nawet w tej chwili. Algorytmy w większości działają w czasie rzeczywistym. Techniki, które działały kilka lat temu, są już nieaktualne. Google publikuje inteligentniejsze algorytmy, które nagradzają witryny, które zapewniają najlepszy komfort użytkowania.
Tak, pozycjonowanie nigdy nie umrze. Zawsze znajdzie się sposób na skuteczne pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach - Google, Yahoo i innych wyszukiwarkach. Tak długo, jak wyszukiwarki będą istnieć, SEO również będzie żyć.
Przysięgam ci, nie ma tajemnic, tylko najlepsze praktyki. SEO to nie tylko praca, to sposób na życie. Przekonaliśmy się, że najlepsze firmy SEO to te, które pozostają na bieżąco.
Nie ma skrótów. Każdy, kto twierdzi, że może ocenić witrynę w ciągu 30 dni lub zaoferować natychmiastowe wyniki, sprzedaje oszustwo. W naszej firmie jesteśmy całkowicie transparentni w naszym procesie. Zaczynamy od wykonania pełnej analizy na Twojej stronie internetowej, a następnie rozpoczęcia procesu SEO poprzez przetestowanie witryny pod względem ważności: wysoka, średnia lub niska.
W tym samym czasie, niektóre firmy SEO są lepsze niż inne. Niektóre firmy SEO wezmą twoje pieniądze i po prostu zaoferują proces wycinania plików cookie i zobaczą, co się stanie. Bardziej profesjonalne firmy SEO traktują twoją stronę jako niestandardową umowę, zwracając uwagę na każdy najmniejszy szczegół, aby uszeregować twoją stronę w Google.