Zdecydowanie zalecamy, aby pozycjonowanie WWW zostało rozpoczęte podczas tworzenia witryny. Łatwiej jest budować SEO w swojej witrynie podczas fazy tworzenia strony niż po jej zbudowaniu.
Wyobraź sobie, że pierwszy raz spotykasz się z kimś na randce. Chcesz mieć pewność, że masz najlepsze maniery, pachniesz świetnie i wyglądasz zachwycająco. Podobnie jak w przypadku SEO, Google po raz pierwszy widzi twoją stronę internetową, aby mieć pewność, że ładuje się szybko, ma odpowiednie słowa kluczowe zaimplementowane i wygląda świetnie.
Nie chcesz, aby Google widział niezoptymalizowaną wersję Twojej witryny przy pierwszym indeksowaniu Twojej witryny.
Liczne badania wykazały, że witryny z długimi i angażującymi treściami są w Google wyżej. Artykuły z ponad 2000 słów mają większe szanse na podniesienie rangi.
Treści muszą być dobrze udokumentowane i oferujące wartość czytelnikom, odpowiadając na ich najważniejsze pytania i oferując przydatne wskazówki.
Tworzenie linków ma zasadnicze znaczenie dla pozycjonowania, więc dobrze jest zobaczyć, że jesteś zainteresowany uzyskaniem lepszych linków zwrotnych.
Najlepszym sposobem na znalezienie możliwości budowania dobrych linków przychodzących jest spojrzenie na linki swoich konkurentów. Użyj specjalnych narzędzi, aby śledzić backlinki swoich konkurentów i próbować replikować te, które są dobre i godne. Jeśli twoi konkurenci są w rankingu nad tobą, często oznacza to, że zrobili coś dobrze i mają lepsze linki zwrotne niż ty.
Większość doświadczonych marketerów Google twierdzi, że nofollow backlinki nie wpłyną na rankingi w Google. Chociaż istnieje mały procent marketerów, którzy twierdzą, że linki nofollow mają pewną wartość, nie ma oficjalnego dowodu na podtrzymanie tego.